
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Алло знову пошаманило з Лесею Нікітюк, H&M представив колаборації з Moschino, яку можна знайти в ТРЦ SkyMall, Parfums.ua лукавить, а Дзідзьо жує чіпси Lay’s.
Tabasco і Алло знову зось нашаманили з Лесею Нікітюк. Ще трохи і вона почне знищувати вампірів і відрубувати голови зомбі завзятіше за Баффі або, якщо хочете, відьмака Геральта. Але в цей раз щось йде не так. Спочатку ролик задає потрібний тон з заклинанням, є інтрига – “а що ж далі?”, але поява до фіналу героїні потрібного ефекту не дає. Рекламщики повторюються і момент яскравої розв’язки упускається. Втім, її замінює яскраво вимовлена фраза “Ціни – реальна отрута”, немов цікава історія комусь потрібна в рекламі.
Дзидзьо став амбасадором обличчям чипсів Lay’s компанії PepsiCo. У кожному з відео Михайло Хома в улюбленому багатьма образі підбирає смак чіпсів до різної життєвої ситуації в залежності від настрою. Ситуації правда у нього трапляються найдивніші – кожен раз він зустрічає свого двійника то в образі Елвіса, то серфера, то хриплоголосого малюка. В одному з роликів Дзідзьо абсолютно справедливо зауважує: “Так, зараз мене попустить”.
8 листопада офіційно стартував продаж колаборації Moschino [tv] H&M. Відмінною рисою нової колекції стало те, що вона буде представлена лише в обраних магазинах мережі по всьому світу. Серед них виявився також магазин H&M в ТРЦ SkyMall. Заявленої рисою нової лінійки були поп-гламур, вуличний стиль і гумор, які в рекламному відео замінили на іронію і постмодернізм. Все, що бачить глядач у новому ролику шведів – це перемикання каналів, де між новинами і рекламою миючого засобу, показують поп-зірок в одязі бренду, немов нашіптуючи глядачеві: “Гей, дивись, так тепер одягаються всі!” Кращого символічного слогана для мас-маркету навіть не придумаєш.
https://www.facebook.com/hmukraine/videos/1868932113160667/
Лейтмотивом нового кампейну Parfums.ua стала одна з ключових переваг інтернет-магазинів перед офлайн – тут до тебе ніхто не пристає зі своїми порадами і можна спокійно вибрати потрібний товар. У відео продавці-консультанти раз по раз втручаються в “особистий простір” дівчини, щось пропонуючи і, головне, роблять це в найнесподіваніших місцях. І все-таки рекламна агенція Vandog Agency і Parfums.ua десь злукавили, або ж відключили контекстну рекламу і таргетинг в соцмережах – там поради та нагадування здатні не менше докучати.
Хочеш зробити рекламу з несмішними жартами, здатними викликати хіба що подив, клич професіоналів, наприклад, студію “95 квартал”. Бренд насіння Сан Санич підійшов до питання зі знанням справи. Ідея створити рекламу з «народним» гумором про кума так і залишилася ідеєю. Навіщо щось вигадувати, якщо у тебе вже знайомі всій країні веселі фізіономії – немов досить подивитися на цих “прикольних” хлопців і вже до коліків смішно. Ну або це такий промо-меседж майбутньої передвиборної кампанії “Слуги народу” від її ймовірних міністрів. Гадати тут є над чим.
Читайте також –
Реклама тижня: Rozetka, Dior, Fanta, Argos, Шарліз Терон і Rihanna